Wij zoeken vijf nieuwe bestuursleden

Gepubliceerd op: 4 september 2024 17:01

Stichting Heuvellandbibliotheken is een bibliotheekorganisatie met vijf bibliotheekvestigingen. De organisatie verzorgt het bibliotheekwerk voor de gemeenten Valkenburg, Vaals en Eijsden-Margraten, een werkgebied van circa 50.000 inwoners. De organisatie telt elf vaste medewerkers en 120 vrijwilligers. De bibliotheek levert een bijdrage aan de ontwikkeling van alle inwoners van het werkgebied en is de schakel tussen lezen, leren, cultuur, ontmoeting en debat. I.v.m. het eindigen van de zittingstermijn van het huidige bestuur, zijn wij op zoek naar vijf enthousiaste en betrokkenen bestuursleden.

De vacatures kunnen per direct worden ingevuld, zodat een vloeiende overgang in gang gezet kan worden, doch uiterlijk per 1-11-2024.

Als bestuurslid lever je een belangrijke bijdrage aan het strategisch beleid en de toekomst van onze stichting. Je helpt bij het waarborgen van onze kernwaarden en draagt bij aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van onze organisatie.

Het bestuur bestaat minimaal uit vijf personen, waarin zowel relevante kennisvelden zijn vertegenwoordigd als een geografische afspiegeling van ons werkgebied. Het bestuur is eindverantwoordelijk voor de bibliotheekorganisatie.

Bekijk de volledige vacature