Word lid van de Bibliotheek

Lees je veel of weinig, kijk je liever dvd's of ben je een muziekliefhebber? Wij bieden één gratis jeugdabonnement en drie varianten voor volwassenen; er is altijd een abonnement dat bij je past. Geniet van de meest actuele bestsellers, tijdschriften, dvd’s en duizenden e-books. Bovendien krijg jw korting op allerlei activiteiten.

Kies uit deze abonnementen

• Basic

Een voordelige keuze voor wie niet zo veel leent. Neem bij inschrijving een geldig legitimatiebewijs mee.

• Maximaal 4 items lenen
    • Lenen en verlengen €2,00 per item

Gratis *

Bekijk Basic

• Comfort

Een goede keuze voor de grootgebruiker: meer en langer lenen + gratis reserveren. Alleen bij dit abonnement krijg je toegang tot onze ebook en luisterboeken-collectie (ruim 30.000 titels). Neem bij inschrijving een geldig legitimatiebewijs mee.

• Maximaal 20 items lenen
    • Leentermijn 6 weken
    • Gratis reserveren, gratis lenen en verlengen én géén telaatgeld
    • 10 e-books + 10 luisterboeken tegelijkertijd per 3 weken

€ 45,00 * per jaar

Bekijk Comfort

• Standaard

Hét abonnement voor wie redelijk veel leent én het voordeel wil hebben van gratis lenen. Neem bij inschrijving een geldig legitimatiebewijs mee.

• Maximaal 12 items lenen
    • Gratis lenen en verlengen

€ 35,00 ** per jaar

Bekijk Standaard

• Jeugd t/m 17 jaar

Wist je dat je tot en met 17 jaar, gratis lid bent van de bibliotheek? Ben je jonger dan 14, neem dan een van je ouders of wettelijke vertegenwoordigers mee om toestemming te geven. Denk ook aan een geldig legitimatiebewijs.

• Maximaal 12 items lenen
    • Leentermijn 4 weken
    • Gratis lenen, gratis verlengen en géén telaatgeld

Bekijk Jeugd t/m 17 jaar

* excl. €3,00 inschrijfkosten.
** excl. €3,00 inschrijfkosten. Voor senioren is er een korting van €10,00.

• Hulp nodig?