Leesclub Bibliotheek Margraten bespreekt Rusteloze grond

Vrijdag 11 april 2025, van 14:30 tot 16:30 | Bibliotheek Margraten

Ons uitgangspunt is leesplezier: samen genieten van mooie taal, een intrigerend en gelaagd verhaal. Ieder boek voert ons binnen in een unieke wereld, reikt zijn eigen thema’s aan, uitwisseling leidt naar nieuwe inzichten en verdiept onze leeservaring en ons leesplezier. We lezen recente boeken uit de Nederlandse literatuur en wereldliteratuur in diverse genres en thema’s. De leesclub wordt geleid door Maria Kleijnen, cultuurwetenschapper en ervaren leesclubleider. Van harte welkom om mee te lezen.

Rusteloze grond

Deze keer wordt besproken: Rusteloze grond geschreven door Claire Fuller.

Tweeling Jeanie en Julius zijn altijd anders geweest. Ze zijn de vijftig al gepasseerd en wonen nog bij hun moeder Dot op het platteland, in de marge van de moderne wereld. In hun grote tuin verbouwen ze alles wat ze nodig hebben; het is niet veel, maar voor hen is het thuis. Maar als Dot plotseling sterft, stort hun wereld in. De tweeling wordt geconfronteerd met de harde realiteit en raakt verstrikt in een woud aan regels en verwachtingen. Dan beginnen er steeds meer geheimen uit het verleden van hun moeder op te duiken.

Voor meer informatie en over onze leesclub neem contact op met de leesclubleidster Maria Kleijnen via mariakleijnen@gmail.com of bel 06-48453310.

Rusteloze grond in onze collectie