Wij zoeken een Projectmedewerker Digitale Inclusie

Gepubliceerd op: 17 april 2024 15:30

Stichting Heuvellandbibliotheken is een bibliotheekorganisatie met vijf bibliotheekvestigingen. De organisatie verzorgt het bibliotheekwerk voor de gemeenten Valkenburg, Vaals en Eijsden-Margraten, een werkgebied van ca 50.000 inwoners.

Projectmedewerker Digitale Inclusie voor 12 uur, standplaats Valkenburg

Via het programma Digitale Inclusie ondersteunt Stichting Heuvellandbibliotheken mensen die moeite hebben met de digitale overheid. Aan de ene kant proberen we mensen zo veel mogelijk zelfredzaam te maken, door hen digitaal vaardiger te maken. Zo kunnen ze zelfstandiger aan de maatschappij deelnemen. Aan de andere kant bieden we hulp door informatie te geven over overheidssites, of door te verwijzen naar lokale partners bij persoonlijke vragen.

Je bent de steun en toeverlaat van de projectleider Digitale Inclusie en ziet het als een uitdaging structuur en rust aan te brengen in de dagelijkse hectiek.

Bekijk de vacature