Oproep aan onze leden

Gepubliceerd op: 29 juni 2023 21:14

In deze moderne tijd streven we voortdurend naar verbetering van onze diensten en gaan we mee met de nieuwste ontwikkelingen. Veel berichtgeving van de bibliotheek verloopt nu via post. Dit zien we graag zo veel mogelijk gewijzigd naar berichten per e-mail. We zijn ervan overtuigd dat deze overgang vele voordelen met zich meebrengt, zowel voor jullie als leden als voor de bibliotheek als geheel.

De voordelen

Ten eerste willen we de milieu-impact van onze communicatie minimaliseren. Door over te stappen naar e-mail kunnen we het papierverbruik drastisch verminderen en ons steentje bijdragen aan een duurzamere toekomst. We zijn toegewijd aan het behoud van onze omgeving en het verminderen van onze ecologische voetafdruk, en deze stap helpt ons daarbij.

Daarnaast biedt e-mailcommunicatie vele voordelen op het gebied van snelheid en gemak. Met een simpele klik kunnen we jullie op de hoogte houden van de status van het abonnement en de geleende boeken. Jullie hoeven geen papieren post meer af te wachten, wat vaak vertraging en ongemak met zich meebrengt. Met e-mail kunnen we jullie direct bereiken en jullie ervaring met de bibliotheek verbeteren.

Toch liever berichten per post?

We begrijpen dat sommige leden wellicht een sterke voorkeur hebben voor postcommunicatie.
Daarom willen we benadrukken dat we ons uiterste best zullen doen om de overgang naar e-mail zo soepel mogelijk te laten verlopen. Mocht je geen toegang hebben tot een e-mailadres of liever geen gebruikmaken van elektronische communicatie, dan blijft de berichtgeving per post actief.

Hebben wij het juiste mailadres?

Om ervoor te zorgen dat we de juiste contactgegevens hebben, willen we jullie vragen om jullie e-mailadressen te controleren in het menu van Wise of door te geven aan de bibliotheekmedewerkers bij jullie eerstvolgende bezoek aan de bibliotheek. Hoe je dit kunt doen lees je in de handleiding mailadres in Wise [pdf].

We geloven dat deze overgang naar e-mailcommunicatie een positieve stap is voor zowel de bibliotheek als onze gewaardeerde leden. Het stelt ons in staat om efficiƫnter en duurzamer te werken en tegelijkertijd een betere service te bieden.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben over deze aanpassing, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om jullie te helpen.

Bedankt voor jullie begrip en medewerking.

Stichting Heuvellandbibliotheken

Download de handleiding mailadres in Wise [pdf]